Әдістемелік кеңес жоспары
Әдістемелік жұмыс
Әдістемелік тақырып: Педагогтардың кәсіби құзыреттіліктерін, ақпараттық сауаттылығы мен шығармашығын дамытуға арналған оқытудың инновациялық әдістері мен критериалды бағалау жүйесін оқыту үдерісіне енгізу.
Әдістемелік жұмыстың мақсаты: оқыту процесіне жаңа технологияларды ендіру арқылы оқыту сапасын арттыру. Жеке тұлғаның рухани адамгершілік қасиеттерін дамыту.
Күтілетін нәтиже:
Пәндер бойынша неғұрлым тиімді әдістерін таңдау арқылы сапалы білімге қол жеткізеді;
Оқушы белсенділігімен қызығушығын арттыруда жиынтық және қалыптастырушы бағалауды қолданады;
Сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыра отырып, сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата-ана
арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді
Жеке оқушының даму жетістігін бақылайды, оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындайды;
Қазіргі қоғамға тән білім беру үрдісін ізгілендіру,нәтижеге бағытталған білім береді;
Озық ақпараттық технологияларды пайдаланудың тиімділігін сабақ өту үрдісінде қолданады.
Жас мұғалімдердің кәсіби шеберлігін көтеру жұмыстары нақты жолға қойылады;
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы сабақтардың сапасы көтеріледі;
Шығармашылықпен жұмыс істейтін ұстаздардың тәжірибесі жинақталады және таратылады;
Мектепішілік іс-шараларға(Коучинг, Lessonstudy, Шеберлік сыныптары) қатыса отырып, мұғалімдердің кәсіби деңгейі артады;
Сабаққа SMART мақсат қоя алады және жаңа үлгіде сабақ жоспарын дайындайды;
Сабақтар бойынша өзара, өзі –өзіне талдау және кері байланыс жасай алады;
Табыс критерийлері:
- Мұғалімдер әртүрлі оқыту стратегияларын қолдана және топтық жұмысты тиімді ұйымдастыра отырып, оқушылардың білім сапасын арттыруы;
- Мұғалімдер ақпараттық –коммуникациялық технологиялар дағдыларын игеріп, оқытудың тиімді құралы ретінде пайдалануы;
- Жас мамандар өзінің білімін,ойлауын, тәжірибелік іс - амалдарының тиімділігін тәлімгерлік үдерісі арқылы жетілдіруі;
- Белсенді әдіс –тәсілдерді, критериалды бағалау жүесін қолдану барысында өткізілген сабақтар нәтижесінде оқушылардың алған білімдерін тиімді жағдайларда іске асыруы;
- Lesson study бойынша зерттеу сабағын, коучингтер, Шеберлік сыныптарын өткізе отырып, мұғалімдердің кәсіби шеберліктерінің артуы;
- Күнделікті сабаққа қолжетімді мақсат қоя отырып, жаңа үлгідегі сабақ жоспарын дайындауы;
- Сабақты өткізіп қана қоймай,сабақ соңында талдау жасап, сабақ туралы рефлексивтік есеп жазуы;